ROBINSON 2009

Kollade nyss på Robinson och Ellinor från Gävle vann. Kul att någon från Gävle vinner tycker jag men var hon är värdig vinnare? Jag tycker lätt det. Hon spelade spelets regler som alla andra och sedan om hon är en överlevare? Klart, annars hade hon inte gått till final. Spelar väl ingen roll om man kan äta allt osv.. Tycker det var rätt som vann iaf.


Idag har jag varit ute i Valbo och köpt morsdags present. Sen så köpte jag lite hårvårdprodukter också det som jag verkligen behöver :P Haha eller inte men det kan ju faktiskt vara bra att ha ;P Men det tycker inte Marcus för jag redan har så mycket ;P Okej, liten del av det han säger har han rätt i ;) .. Nu sitter jag på jobbet och har tråkigt. Hade hellre viljat varit hemma med älsklingen och haft en riktig myskväll men det får bli imorgon istället :D

Imorn är det morsdag. Då ska jag och Marcus först ut till Mormor som bjuder på Wahlströms. Det blir jag, Marcus, Mamma, Chrillan, Marie min moster, Janne, Mormor och Morfar tror inte jag har glömt någon och efter det ska vi hem till Marcus mamma och äta efterrätt där.




Marcus. Du är mitt liv, mitt allt. Älskar dig över allt annat <3
Min kärlek för dig bara växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0