Marcus Student

Var perfekt. Skjutsade killarna till boulongen vid sju först. Sen åkte jag hem till mig och sov till elva och sen duschade och gjorde mig klar. Gick till skolgården till halv ett. Var ju hur mycket folk som helst. Vid 13:20 var det älsklingens tur att springa ut på trappan. Så vi stog och väntade på att han skulle komma och leta efter oss och sen så ser vi min älskling som är så snygg i kostym :D Hoppas det bli mycket bröllop osv så jag får se honom många fler gånger i den. Sen gick han paraden och jag gick och hämtade bilen. Sedan åkte vi till Skutskär. Var jätte trevligt där mycket folk, god mat och bra stämmning. Av mig i student present fick han Armani parfym och så den 17 Juli ska vi åka till Stockholm och bo på hotel i två nätter han blev jätte glad :D. Sen åkte vi in till stan klockan 19:00 för då skulle han åka flak så då åkte jag hem och gjorde mig klar för att gå till Limpan och träffa gamla klassen sen blev det utgång på slick med.



Grattis till min älsklingen som har tagit studenten :D <3
Älskar dig min bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0