Hej

Igår så var det mors dag :) Vi åkte först ut till Whalströms och åt hur gott som helst sedan åkte jag och älsklingen till hans mamma och fikade där :) Av Therese och mig fick mamma ett presentkort på Cervera. Älskar dig mamma. Tycker att det är bra att vi har morsdag och farsdag. Tycker dom är värda det :D Efter vi hade fikat klart åkte jag och älskligen ut på sjön och vilke skönt väder det var så sent på kvällen vid halv sju. Hör och häpna: Jag och Marcus badade, det ni ;) .


Idag har jag varit hos pappa. Mamma, syrran och Liam var där med. Först så åt vi sen spelade fotboll och kubb. Jag var i pappas och liams lag och vi var klart bäst ;) Sen åkte jag vidare till Mickis för att vi skulle åka till Hemlingby och gå 6,5 fyfan vad jobbigt det var. Har ingen motion alls men det var hur skönt som helst efteråt men snart så kan vi jogga igenom den ;P haha!


Vill att älsklingen min ska vara här nu, han är och fiskar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0