Hej Bloggen

Igår var man ledig :D men det blev lugnt. Jag och Marcus sov ut först sen åkte vi till Valbo och tittade på en mobil åt honom och han hittade en på Elgiganten, vill också ha en ny den han köpte var hur snygg som helst. Sen hittade han ett par snygga byxor och en tröja min snygging det ;) Sen åkte vi hem till mamma och åt. Hon hade gjort kantarellomelett mums! Sen åkte jag med älsklingen till Södertull och kolla  varför han han sån smärta i bröstet :/ uschusch sen åkte vi hem och kolla på tv.


Idag har jag varit hos läkaren med mina knölar på fötterna. Det sista läkaren ville göra var att operera eftersom stygnen + ärren efteråt kan göra ont om skorna skvaver mot dom ex.. Så ska dit igen på ultraljud och titta vad det är för sorts knölar :/ sen åkte jag och mamma till Therese och fikade lite sen hem så mamma fick kolla det sista. Hon och Chrillan åkte till Åland idag, vill också. Haha mycket jag vill med  nu:P sen hem och somnade i tre timmar :/ men hade inte sovit bra inatt heller.


Är hemma hos mamma nu och är kattvakt åt Mazarin och Hugo :D Sen väntas jobbet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0