Onsdag

Idag har jag vart och fikat med Bella och Mickis :) Var väldigt trevligt, var jätte länge sen man såg Bella. Var och fikade på Flanör. Var jätte kul och sen dom :D får bli oftare. Sedan åkte jag hem och åt lite sen och hälsade på Emme som man inte heller har sätt på länge (om man inte räknar med krogen då) :) Så har vart en väldigt trevligt dag.

Ska snart byta om och åka och jobba :( Sista dagen på schemat nu som jag har gått på. Så imorn jobbar jag bara Mora 20:45-23:00 nånting. Är så skönt och gå hem efter den :D

Hockey imorn:D Mot Lindköping hemma. Ska bli kul att se Jämtin. Han kommer säkert att bråka med Widing, Dixon eller Wanvig eller hur han stavas:P

Marcus skulle inte gå på hockeyn imorn med fick ett sms nyss och sa att han skulle gå :D Blev såååå Glad :D

Nu är det dax :( puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0